2011. június 5., vasárnap

23. het - 29MAY-4JUN

Ok, ezen a heten egy azaz 1 napot hagytam csak lazsalni: 4-szer futottam, ami nem rengeteg, de majd mindennap bringaztam is, elovettem a gorkorit is vegre, sot meg Zumbazni is elmentem (igaz, katasztrofalis volt, ahogy vartam...) es megis az utobbi honapok legmagasabb szamat jelzi ki a merlegem... nem ertem?! Meg csak sokat sem ettem. Ettol olyan frusztralt lettem, hogy elveim ellenere ugy hataroztam, par napig dietazni fogok. Erre mar jo egy eve nem volt szukseg... de mindegy, ha kell, kell. Azert nem fogom olyan durvan nyomni, mint regen, csak kihagyom a gyorsan feldolgozhato szenhidratokat, mint rizs, teszta, pita, meg a teljes kiorlesu reggeli magos zsomlemet sem engedelyezem par napig. Maradnak termeszetesen a tejtermekek: joghurt, tej, turo, a tojas, a zabpehely, visszafogott mennyisegben gyumolcsok is, valami oromom hadd legyen azert az evesben... Remelem, szerdara visszakuszom a rendes tartomanyba!

A zumba... na igen, igy 27 evesen mar nincsenek faux illuzioim a tanchoz valo erzekemrol, es tenyleg csak azert mentem el, mert 1. itt volt az ora a faluban, tul egyszeru es praktikus volt ahhoz, hogy kihagyjam 2. a baratnom K is ment, 2 gyerek szules-szoptatas utan eloszor, es igaz nem mondta, hogy nem menne egyedul is, de gondoltam, azert nem art az erosites... Eloszor mondjuk 20 percig csak viccesnek talaltam, hogy mit osszebenazom, es kellemesen nevetgeltem egy-egy total felrenezett fenekrazas utan. Az utolso sorban, ahol szepen mindenki moge helyezkedtem, biztonsagban is ereztem magam, amig, miutan belemelegedtunk, a trener nem vetetett velunk egy 180 fokos fordulatot, es hirtelen en nem lettem az elso ember... akirol mindenki nezte volna, epp hol tartunk a gyakorlatban! Te jo eg, azt hittem, sirva kirohanok, ugy kellett magamnak, mint egy mantrat mondogatnom, hogy "ez nem az osztalyparti ahol mindenki kirohog, ez csak egy aerobik ora es mar felnott vagyok..." De igy is elveszett a jokedvem, es csak tisztessegbol nyomtam vegig az orat, ami amugy nem volt olyan faraszto, mint remeltem, persze lehet, csak a rossz technikam miatt...  Szoval most hogy futasban es a konditeremben mar szuper-magabiztos vagyok, azt gondoltam, ideje kicsit nyitottabbnak lennem mas sportokra is, de ebbol most (ismet) levontam a kovetkeztetest, a csoportos fitness orak maradnak tabu!

Itt a heti teljesitmenyem szamokban:

futas: 43.6km
bringa: 4.5 h
izom munka: 2 occasions - 40 min ttl
gorkori: 30 min
zumba: 1 hour

04 SAT
15:30
30 p bringa munkaba menet
24:30
9.4km 48 p alatt, futas haza L5 shiftbol. Ez ugyan gyakorlatilag mar eppen vasarnap volt, de mivel a szombat ejszakam befejezese, meg ehhez a hethez szamitom. Micsoda kiraly kis futas volt! Az uton egy lelek se, a levego kellemes langyos, szellos, es a fak ugy illatoztak mint napkozben soha! Gondoltam is, ha gyakrabban dolgoznek delutanos shiftet, ebbol bizony rendszert csinalnek! A fejlampam fenye alig gyengult a tel ota, nagyon orulok, hogy T rabeszelt, hogy a markasat vegyem, mert ha nincs ott velem, en siman a Quechua-t valasztom :)

03 FRI
05:25
30 p gorkori: Olympiatol munkaba, kb 6km
14:40
30 p bringa munkaba menet

02 THU  
04:25AM
30 p bringa, munkaba 
14:00PM
9.2km 45p alatt. Hazafutas egy kis fartlek probalkozassal: 3x30mp sprint 30 mp-es setakkal valtva, amugy egyenletes kozeptempo.
18:00PM
1h Zumba
01 WED   13:30
1h bringa csak egy ropke ebedszunetre a ferjemmel es utana vissza (en nyilvan nem ebedeltem, csak ultem vele:) )

31 TUE   10:30AM
1h bringa a kondiba, majd edzes utan vissza is. kb 20km
15 km futas 1:14 alatt. 5km laza kocogas (11,4km/h), 4.5km intervallok (3*3 perc 15km/h, 2 x 14.5km/h, 1 perces kocogasokkal valtva) majd eros kozeptempo 15 killaig (12-12.5km/h).
30 perc resistance munka sulyokkal (minden szokasos, kiveve popora, arra nem birtam mar ravenni magam). es a crunch gep helyett a lejtos padon hasaztam, eleg izomlazam is lett masnapra. Az oldalso torzsemelesekhez meg hasznaltam egy 10kilos korongot, az elegge megnehezitette.
30 MON   13:00PM
1h bringa a kave-date-emre Kasiaval, es vissza (20k)

29 SUN   
7:00AM, 16:30PM
2*felora bringa  munkaba es vissza, 18km.
23:00PM
10 km futas 51p alatt. Szuper-kellemes tizeske, igaz eleg keson de megis tok friss voltam, Popelova-Turany kor.10 p erosites utana: kitores, felulesek, torzsemeles, fekvotamaszok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése