2012. április 8., vasárnap

Februar

Behozok meg egy honapot, lassuk a februart. Az istentelen hidegek miatt bringazni alig tudtam, osszesen vagy negyszer ultem nyeregbe, csak ha a szukseg ugy hozta. Futni tudok barmilyen hidegben, de a biciklin nagyon huz a szel. A kosar miatt, amit probaltam eroltetni, nem csinaltam kulon erosito edzeseket, es konditeremben sem voltam, mert edzesen erositunk egy csomot. A futast feljebb tekertem megint, es nehanyszor huztam dupla shifteket, ahol reggel elfutottam munkaba, majd delutan haza. Ezt tobbszor mixeltem biciklizessel, hogy ne legyen tul sok (Olympiatol meloba es vissza futva, kb 2x 7 km, olympia es a haz kozott bringa 2x 2.2km)

futas: 202km
bringa: 30km
kosar: 6h:25min

Belevagtam egy maraton-treningbe, ujfent, es ha isten is ugy akarja, iden el is jutok a versenyre :)) A ferjem talalta ki, es nagyon orultem neki, hogy nevezzek az Edinburgh Maratonra, es csinaljunk kore egy par napos Skocia-turat, amirol mar regen beszelunk. Az idopont majus 27, igy a felkeszulest a 28. szuletesnapomon (feb 21) unnepelyesen meg is kezdtem, meg hozza nem is akarhol, hanem Luhacovice furdo-varosban, ahova D a szulinapom alkalmabol vitt, es ahol ugyan orult hideg volt, de havas es nagyon szep, es a ferjem a varos legjobb hotelet valasztotta nekunk, igy a minusz 15 fokos hajnali futas utan 4 kulonbozo szauna es 2 medence segitett felengednem :)





 Jo kis futas volt, most mar 2 eves tradicio, hogy igy inditom a kovetkezo eletevet :)  A reggeli leven a kedvenc es legfontosabb etkezesem, nagyon elveztem a hotel szuper es egeszseges valasztekat:


 es persze nem felejtkezhetek el az oplatki-evo- es gyogyviz-ivo kurarol sem :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése