2011. szeptember 10., szombat

Udvozlet Texasbol :) + elmaradt osszefoglalo

Itt vagyok Grapevine, TX-ban,  tegnap erkeztem, a verseny (World Airline Road Race) pedig holnap van! Kicsit idonkent izgulgatok, de foleg csak amiatt, hogy nem fogok tudni melto idot futni. Miutan annyit resztavoztam meg fartlekeztem felkeszulesben, igazan megerdemelnem, hogy learathassam a termesuket, de az elet ugye nem igazan igy mukodik :)

LEGYSZI DRUKKOLJATOK!!!!

Tegnap a repules utan a 7 oraval meghosszabbodott napon valahogy nem volt erom futni, de nem is akartam eroltetni, irto kimerult voltam. Usztam 5 percet, hogy a repules alatt visszatartott viztol megszabaduljak, aztan csak aztam a medencben, ejtoztem a parton, meg elmentem kicsit bevasarolni, ha mar raertem.
Ma reggel viszont beszurtam egy konnyu futast, szant szandekkal csak rovidet es a tempo is kenyelmes volt, nehogy kiadjam magambol a honapra taartogatott eromet :)  Nagyon kiraly kis utvonalat talaltam, miutan atverekedtem magam egy nagy autopalya-epites szakaszon, egybol downtown-ba jutottam, nagyon hangulatos volt. Nem tehetek rola, en imadok ilyen kisvarosi kornyezetben futni! Persze a  termeszetben is kiraly, de nekem ez is nagyon bejon. Sajnos a nyavalyas GPS csak feluttol mert, igy az utvonalat nem tudom megmutatni, de csinaltam kepeket :)

napfelkelte a tortenelmi vasutvonal folott :)
 meg tobb autopalyat az USA-ba, meg nincs eleg es nem eleg nagyok!






Varoshaza 

**************************** 

A mult het osszegzesevel meg tartozom, gyorsan osszefoglalom.

TTL:
futas: 38km
bringa: 68.2km
gyuras: 40p szalkasito

(03 SZO
Videki bevasarlo tura a masodallasom kereteben, viszonylag sok setaval, nem maradt idom edzeni.)

02 PEN
9km futas 47p (munkaba)
9.5km bringa (kerulovel haza)

01 CSU    05:30, 14:30
9.3 km bringa 
9 km futas 45:30p (melobol haza)
0.78km kocogas: este Lellussal a haz korul :)

31 SZE   05:30
18.1km bringa: munkaba es haza

30 KED   delelott-kora du
19.6km bringa (kondiba es haza)
10.2 km (futopadon) intervallumok:
2k bemelegites, 4*1000m (15.2,15.3,15.4,15.5km/h), 2k levezetes, 800m versenytempo (13.6km/h)
40p gyurma. kisebb sulyokkal tobb ismetles, szalkasitanom kell

29 HET
14:00   11.7km bringa (vasarolni es haza)
22:30   9 km futas (egy Turany-Popelova kor)

7 megjegyzés:

  1. Hajrá, hajrá! Nagyon király lehet a megszokottól eltérő helyen futni. Ezért kezdtem el én is keresni a külföldi versenyeket. Egy kis sport és turistáskodás együtt. :)

    Majd várjuk a beszámolót a versenyről és, hogy az edzés mennyire jött össze. Remélem a sok tanács hasznodra volt és javadra vált.

    VálaszTörlés
  2. Random: tok aranyos vagy, koszi!:-) en is nagyon szeretek uj, mas helyeken futni, meghozza az ember kedvet, meg ha esetkeg nem is lett volna :-) Beszamolo keszul.

    BGy: LOL!! neeeem pisiltem, de koszonet jar a megnevettetesert! :-) en ha uszom, mindig leapad a dagadas a vegtagjaimban, gondolom a viz hidegsege miatt. bar a pisiles sem rossz otlet :-D Cowboyt nem lattam most, de legutobb mikor Texasban voltam, csomot, tobbek kozott egy fekete cowboyt is!! Na AZ volt egy vicces elmeny :-D

    VálaszTörlés
  3. Tavasszal Riga félmaraton? :) Nekem nagyon felkeltette az érdeklődésem. :D

    Várjuk a beszámolót! :P

    VálaszTörlés
  4. Másik futóbarátom, Áron Austinban nőtt fel, azt mondja ott komolyan 45 fok szokott lenni, és csak légkondis teremben lehet szaladni. nem volt meleged?

    VálaszTörlés
  5. Random_: Riga nem hangzik rosszul!! Rogton ranezek :) Ha egyutt repulunk, neked is tudok olcso jegyet szerezni.

    rrroka: ja, hoseg volt mint az allat, de tavaly, amikor februarban voltunk Houston-ban, akkor ott tokeletes futoido volt. Valamit valamiert :)

    VálaszTörlés