2011. június 20., hétfő

25. het - JUN12-18

Ugy kezdodott a het, hogy vasarnap este elloptak a legjobb bortaskamat, benne a vadiuj telefonommal, osszes iratommal, 5 bankkartyammal, hadd ne soroljam :( Eloszor nagyon elkeseredtem, mert igy kulfoldrol eleg nehez lesz mindent ujra igenyelni, meg draga mulatsag is, a cuccokrol nem is beszelve. Kicsit sirtam is, amig az osszes sminkem lefolyt, es ugy nem iteltem, a helyzetnek megfeleloen szannivalonak nezek ki. Ejfelig az orson ultem a lanyommal, utana voltak olyan jo fejek, hogy hazavittek.
Mar itt valahogy kicsit visszatert a jokedvem, elvegre nem minden nap taxizom haza rendorautoval :) Masnap meg lehangolva ebredtem, de ahogy nekiindultam visszaszerezni a visszaszerezhetoket, minden kis siker utan picivel jobb kedvem lett. Aztan ahogy haladt elore a het, ugy kezdtem egyre tobb pozitiv oldalat is felfedezni a dolognak. Peldaul, a jogsimban ugyis nagyon kover kep volt rolam, most majd szepet csinalnak :) Annak is nagyon megorultem, hogy eszembe jutott, majdnem magammal vittem az ipod-ot, aztan megis otthon hagytam, igy megmenekult. Hogy az uj telefonomban (muszaj volt vennem) GPS is van, igy most mar a bringas koroket, valamint a gorkorizos utakat is tudom merni, kulon extra jutalom :) Az app neve RunKeeper, nagyon vagany! Tovabbi pozitivum, hogy a 3 honapos buszberletem, ami meg julius vegeig jo lett volna, total nem fog hianyozni, mert ugysem igen tomegkozlekedem mar :))

Tok meglepodtem, milyen hamar visszaallt a beke a fejemben (bar duh azert meg maradt bennem rendesen a tolvaj irant...), regen egy ilyen eset napokra total kiboritott volna! Lehet, hogy a sok fizikai megeroltetes es kihivas, amit lekuzdottem, kezd lelkileg is erositeni?

A het edzesileg is igen csak rendben volt, nem lazsaltam :) Az intervallum edzessel meg kulonosen meg voltam elegedve, nagyon csipobol ment. Most mar nincs is mas hatra, mint nekimenni vegre az uszasnak is, es akkor a nyarra kituzott celjaim, ugy mint: 2 kg tiszta zsir fogyas ill. 45 alatti 10km biztosan sikerulnek! Es osszel jol elverem az osszes Airlinert Texasban :))


Heti total ertekek:
futas 38.7km
bringa: 5,15 ora
sulyzos trening:  40 perc / 2 alkalom
gorkori: 6 km
tenisz: 1 ora 

18 SZO
05:30
30 perc bringa: kb 9,2km - munkaba
14:30
6 km gorkori (kozben megalltam vasarolni) + 2 km sietos seta haza.

17 PENTEK,  reggel
ttl 1 h bringa: hazulrol a gym-be, onnan D-hoz "ebedszunetre", ahol persze nem ettunk, majd vasarolni es haza.  
11:30: 18 km futas 1:28h alatt.
0-3km: laza futas 11.6 km/h
3-7.6km: piramis 200-400-600-800-600-400-200m intervallok 15km/h-val, koztuk 200 meteres kocogasokkal (10km/h).
7.6-10km: laza futi 11.6km/h
10-18km: versenytempo 12.6km/h.
Ugy ereztem, hogy az intervallokkal leptem egy szintet felfele, mar nem estek nagyon nehezen a 15 km/h-s sprintek, meg a 800 sem. Ugyhogy a jovo heti intervall-edzesen emelem a teteket :)
Futas utan 30 perc intenziv gyuras, megint emelkedo sulyokkal, amig mar csak 3 ismetlest birtam! A vegere ugy szetestem, hogy a torzs-emeleseket nem is csinaltam meg... nem tudtam ravenni magam, ami olyan ritkasag, hogy oromomben elengedtem magamnak :) Ez ugyanis azt jelenti, hogy tenyleg elertem a tureshatarom kozelebe.


16 CSUT
09:00 
7.1km futas 35 perc alatt.
kb 1:20-1:30h bringa, be a varosba es vissza
12:00
1h tenisz Kas-sal. Eleg faraszto kis nap :)

15 SZERDA
Ma csak bringaztam, de eleg sokat. Kb 1,5 ora, be a varosba nemi kerulovel, aztan szinten kerulokkel haza. Kozben persze megalltam ezer helyen, elvegre ugyintezos nap volt.

14 KEDD    07:30
9,2km 45,5p alatt. Munkaba, sajnos kicsit keson indulva, igy emelt tempoban. Kulonben nagyon kiraly lett volna, mert igy 8 korul meg nincs hoseg, de meg tomeg se, nagyon kellemes ido futashoz. Sokkal emberibb, mint a szokasos reggel 5... Meg igy sietve is nagyon elveztem!
Este 10 perc hasizom.

13 HETFO   06:15 
4.4km futas 21 p alatt. Elvileg munkaba szerettem volna futni, de mivel D reggel elutazott es igy nekem kellett 4-re az oviba ernem, nem engedhettem meg magamnak, hogy otthon hagyjam a bicajt. Igy kicsit korabban keltem reggel es gyorsan leugrottam egy kis korre, csak hogy ne maradjak 2 napig futas nelkul. Csak 21 perc, de azt jol megnyomtam, igen csak felebredtem tole :)
Utana elbringaztam meloba, a szokasos 9,5-es, majd du. veszett tempoban (30-as atlaggal!) haza (50p ttl), igy csak 5 perccel zaras utan ertem oda a lanyomert... viszont az utcai csajos ruhamban, papucsban es csurom vizesre izzadva. Hat, nem akarmi latvany lehettem (a nazalis elmenyrol nem is szolva) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése