2011. június 11., szombat

MUC Airportlauf 06 MAY 2011

Hulyeseg, hogy ilyen sokaig huztam az irast, akkor kellett volna, amikor nagy lelkesen, kezemben a hatalmas uveg-trofeammal hazaertem :) Azota jol lecsendesult az elso gyozelmem felett erzett euforia. De csak szep sorjaban...
Iden kicsit kesobbre tettek a rajtokat, a 12 km 14:30-kor indult, ami miatt sokkal konnyebb volt egy napba bezsufolni a Brno-Praga-Munchen-Praga-Brno megmozdulast :) Ezt udvozoltem, viszont a csalad elmaradasa, bar ertheto, kicsit rosszul erintett. De igaza van a ferjemnek, a futas valoszinuleg a leguncsibb passziv sport, avagy, ki utazna orakat egy csomo penzert, hogy egy vacak kis hobbifutot varjon, amig az vegigszenvedi magat 12 km-en?! Ha az elejetol megprobalom az o szemszogebol nezni, tuti is otthon maradok :)
Miutan viszont nekem a szokasos ingyen repjegyet adta az LSV, valamint a sajat fejemben a vacak kis hobbifuto kifejezest reg felvaltotta az ambizionierter Laufer (ami koztudottan csak par lepcsore van a majdnem profitol:)), na es persze a tavalyi bajor vendeglatas emlekere (szamban a csirke steak es krumplisali izevel) nehez lett volna lebeszelni az indulasrol! (A repteri Accessorize-ban valo shoppingolas igerete mar csak hab volt a tortan)

Meg a verseny elott fotozkodtunk, mint mindig:


Elol startoltam, az volt a tervem, hogy szamon tartom, hany noi versenyzo van elottem. Mivel tavaly kategoria 2. voltam, azt remeltem, iden talan hazavihetem a WHK (30 alatti) aranyat. Nagyon erosen kezdtem, de meglepetesemre tartani is tudtam a tempot vagy 6km-ig, ahol ereztem, hogy talan kicsit sok lesz ez vegig. De addigra mar az osszes not magam mogott hagytam, mar akik elottem startoltak, es kicsit nehezen vettem ra magam a lassitasra, minduntalan tekergetnem kellett a nyakam, hiaba probaltam lebeszelni magamat :) 8 km-nel a labaim kegyetlenul elindultak, es vegig vittek jo tempoban 12-ig. Ez nagyon kellemes meglepi volt, mert bar edzesben szamtalanszor megcsinaltam, az iden tavaszi elcseszett felmaratonjaim utan mar eleg pesszimista voltam a versenyteljesitmenyemet illetoen. A nyaktegergetes megnyugtatott: nok sehol a lathataron :)


Vegul 0:56:52 - vel nem csak kategoria, de az osszetett elso helyen is vegeztem :D Ez a verseny az elso osztalyu ellatasrol ismert, es iden sem kellett csalodnunk: igazi preselt gyumolcslevek, fagyi, dinnye, gyumolcs, iso italok a celban, ingyen masszazs, majd bajoros vacsi kovetkezett, mindez tokeletesen ingyen, 0 nevezesi dijjal! A technikai polorol, amit mar a rajtszammal odaadtak, nem is szolok.

Szepen kivartam, amig megkaptak a trofeamat, majd hazarongyoltam :) Fenntartom a velemenyemet, miszerint ez a nemet aviatika legjobb versenye, es jovore is ott leszek, az egy szem cimemet igaz meg kell vedenem?! :D


meg a videoba is belekerultem az eredmenyhirdetes utani interjummal:
http://www.munich-airport.de/de/company/gesund/events/airportlauf11/film2011/index.jsp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése